niedziela, 8 kwietnia 2012

Fakty part 21

Dwa dni temu dodałam rysunek Zayn'a jest na samym dole ^^


A teraz już pora na fakty o chłopakach ^^

791. Liam woli brunetki.

792. Harry zawsze całuje się na pierwszej randce. [no to szybki jest]

793. Zayn potrafi zrobić w przybliżeniu 70 kopnięć piłką, bez jej upadku. 

794. Niall za pieniądze, które zdobył, kupił mamie samochód. 

795. Przed X-Factor imię Louis'a było wymawiane Lewis, ale Simon wprowadził Louis'a i tak zostało.

796. Chłopaki lecą 5 Czerwca do Meksyku.

797. Mama Liam'a mówi że gdy mieszkał w domu pod prysznicem śpiewał: "we are family, i'm washing so i feel clean".

798. To nie prawda że Ed i Harry nazywają siebie Ron i Harry Potter.

799. Reporter: Gdybyście mogli zaśpiewać dla kogokolwiek, znanej gwiazdy, królowej, dla kogo byście chcieli zaśpiewać? Zayn: Dla naszych fanów! 

800. Niall: Chłopcy żartują sobie ze mnie, bo jestem Belieberem, ale kiedy spotkaliśmy Joe Jonas’a, Liam skakał wszędzie.

801. Kiedy Louis po raz pierwszy cię spotka to albo cię pokocha, albo znienawidzi.

802. Chłopaki zebrali 24 miliony funtów na"Children in Need" [ Dzieci w Potrzebie.]

803. Liam nienawidzi masła orzechowego i galaretkowych kanapek. 

804. Harry jest jedyną osobą w jego rodzinie, która ma naturalnie kręcone włosy. 

805. Zayn uwielbia nosić bransoletki od fanów. Najczęściej jest na nich wypisane jego imię.

806. Jestem taką osobą, że gdy jestem smutny to siedzę sam i z nikim nie rozmawiam, ale chłopcy zawsze przyjdą i ze mną rozmawiają - Niall. 

807. Louis śpiewa Harry'emu Brytyjski Hymn żeby go obudzić. [hahah ciekawe]

808. CHŁOPAKI TRAFILI NA 1 MIEJSCE W LIŚCIE BILBOARD 200, CO NIE UDAŁO SIĘ DOTYCHCZAS ŻADNEMU BRYTYJSKIEMU ZESPOŁOWI.

809. Liam kocha wszystko co związane z Disney'em. 

810. Harry opisał swoje nagie ciało, jako "trochę niezadowalające".

811. Zayn zna wszystkie słowa Hannah Montany bo oglądał Disney Channel ze swoją małą siostrą. 

812. Ulubionym programem TV Niall'a jest "Dwóch i Pół". 

813. Louis staje się jedną z najbardziej opiekuńczych osób jeśli chodzi o jego przyjaciół. 

814. Minimalny wiek dziewczyny, z którą chłopaki mogą się umawiać: Niall, Liam, Harry - 14, Zayn - 16, Louis – 17 

815. Gdzie chłopaki lubią całować dziewczyny: Louis - czoło, Liam - policzek, Niall - nos, Zayn - usta, Harry - wokół szyi. 

816. Liam twierdzi, że najgorszą rzeczą jaką można zrobić dziewczynie jest ignorowanie jej w momencie gdy ona kocha cię całym sercem. [zgadzam się z nim]

817. Romantyczną randką dla Harry’ego byłaby przejażdżka na rowerach.

818. Zayn nie lubi swoich ust. 

819. Niall twierdzi, że jest za młody na małżeństwo i dzieci, ale jeśli chodzi o przyszłość to chciałby założyć rodzinę i mieć dzieci. 

820. Louis zagrał Dannyego Zuko w szkolnym musicalu Grease.

821. What Makes You Beautiful było 3 najszybciej sprzedającym się singlem w 2011 roku.

7 komentarzy:

  1. 814. Jeeeeeeeeeeee mam szansee u Haroldaa, Liama i Nialla ^.^ Boskooo <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha to fajnie *__* ja już tam mam szansę u wszystkich *__*

      Usuń
    2. Ja też <333

      Usuń
  2. Jeeeeeeee morze mam szanse u Harrego on jest taki słodki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. 811. Zayn zna wszystkie słowa Hannah Montana....czyli jakie słowa ? XD

    OdpowiedzUsuń