poniedziałek, 20 maja 2013

Stadion Wembley w Londynie + informacja przeprosinowo-szkolna


Pamiętam jak kiedyś obiecywałam wam, że będe codziennie dodawać informacje o chłopakach itd. ale teraz w ostatnim miesiącu szkoły tego się nie da, nauczyciele zwalili na nas tyle prac osobiście siedze co chwile pisząc jakieś referaty, zadania, ucze się na sprawdziany i na poprawy do tego podciągam sobie jeszcze oceny bo niektóre przedmioty mi się kończą czyli szkoła mnie zabije kiedyś -.-"
Sami na pewno macie podobną sytuacje więc mnie zrozumicie :)
Informacje będą się pojawiać tylko jak znajde odrobinkę czasu między uczeniem sie a odrabianiem wszystkich referatów i zadań.

Przepraszam was :c
ale zrozumcie mnie chociaż trochę, czasem też zastanawiam się czy nie usunąć tego bloga

______________________________________________________________________





































6 komentarzy:

  1. NIE usuwaj bloga ! Ja to rozumiem ! Sama muszę się przecież uczyć ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie usuwaj, proszę ! Masz bardzo fajny blog. Wszyscy Cię rozumiemy ;*

    Paula

    OdpowiedzUsuń
  3. ej założę się że nie byłaś na tych wszystkich koncertach i sama nie robiłaś tych zdjęc.... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie byłam na koncertach i nie spotkałam One Direction ale ja nigdy nie napisałam, że byłam na koncercie i że to są moje zdjęcia czy filmy, więc nie rozumiem twojego komentarza przecież dodaje to żeby osoby odwiedzające ten blog mogły chociaż zobaczyć jak wyglądają ich koncerty czy też się "poczuć" jakby były na tym koncercie :)

      Usuń