wtorek, 7 maja 2013

Liam i Danielle - koniec?

Od paru dni chodzą informacje, że Danielle i Liam zerwali ze sobą i zostali tylko przyjaciółmi nie dodawałam tego bo myślałam, że to kolejna bezsensowna plotka, ale jednak okazało się, że jest to prawda i potwierdził to rzecznik prasowy One Direction jak i podobno Danielle.

"Media podają, że głównym powodem ich rozstania jest wieczna rozłąka spowodowana pracą i ich aktualnym trybem życia. Jak pamiętamy już jedne rozstanie Danielle i Liama miało miejsce pod koniec zeszłego roku, para się zeszła próbując wszystko naprawić. Jednak nie udało im się to na długo. Teraz pozostali przyjaciółmi."


4 komentarze:

  1. No, na początku też myślałam że to plotka ;/ Byli taką fajną parą ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak byli fajną parą wydawali się idealni ale kto wie co się działo za zamkniętymi drzwami ich domu?
      Dla mnie dalej to jest plotka nie mogę w to uwierzyć przecież mieli wspólny dom, psa a tu koniec?
      Szkoda :c

      Usuń
  2. Tak bardzo ich razem kochałam , a tu co ? Jestem zrozpaczona :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ich uwielbiałam razem byli cudowni *___*
      ale kto co wie może znów będą razem jak się mówi to do trzech razy sztuka, w zeszłym roku także sie rozstali i powrócili i znów się rozeszli ;c

      Usuń