czwartek, 31 stycznia 2013

Nominacja do Liebster Awards 2

Bardzo dziękuje www.last-first-kiss-just-ann-1d.blogspot.com za nominację do Liebster Awards

Odpowiem na pytania zadane mi :

1.Ulubiony Kolor.?
Nie mam jednego ulubionego ale ulubionymi kolorami jest niebieski, zielony, czarny i biały
2.Od kiedy prowadzisz bloga.?
od 8 lutego 2011 roku
3.Do jakich fandomów należysz.?
#Directioners,  #Mayniacs,  #Sheeranators, #Devrians
4.Jaka jest aktualnie twoja ulubiona piosenka.?

Diamonds - Rihanna
5.Za co kochasz swoich przyjaciół.?
Za to, że szanują mnie za to jaka jestem i nie patrzą na wygląd człowieka z jakim się przyjaźnią
6.Od Kiedy lubisz One Direction.?
od grudnia 2011
7.Jaki kolor oczu najbardziej Ci się podoba.?
niebieski i brązowy
8.W przyszłości chcesz mieszkać za granicą czy pozostać w Polsce.?
Szczerze mówiąc to jeszcze nie wiem chce mieszkać za granicą ale jednak pozostać w Polsce z rodziną jeszcze mam co do tego dylemat.
9.Masz jakieś zainteresowania.?
Łyżwiarstwo, Rysowanie 
10.Jaki jest twój ulubiony sklep z ciuchami.?
Butik, H&M, New Yorker i Reserved
11.Kim chcesz zostać w przyszłości.?

Prawnikiem albo kimś związanym z reklamą

Nominowane blogi przeze mnie :

1. www.blogoonedirectionbloganki.blogspot.com
2. www.polska-one-direction.blogspot.com
3. www.welove-one-direction.blogspot.com
4. www.everydayabnormal-1d.blogspot.com
5. www.directionerforeverrr.blogspot.com
6. www.polandloves-onedirection.blogspot.com
7. www.rockmeandloveme.blogspot.com
8. www.wymarzony-swiat-z-1d-official.blogspot.com
9. www.one-direction-blog-mrs-styles.blogspot.com
10. www.one-direction-and-me.blogspot.com
11. www.directioners-one-direction.blogspot.com

Moje pytania dla blogów nominowanych :

1. Twoja ulubiona piosenka?
2. Kolor twoich oczów?
3. Twój ulubiony owoc/warzywo?
4. Kim chcesz zostać w przyszłości?
5. Jaka jest twoja pasja ?
6. Do jakich fandomów należysz?
7. Jak długo prowadzisz bloga?
8. Jaki chłopak z One Direction Ci się bardziej podoba?
9. Jakie jest twoje ulubione zwierze?
10. Jaki jest twój znak zodiaku?
11. Chcesz mieszkać w Polsce czy może jednak wyjachać za granicę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz