sobota, 5 stycznia 2013

Kiss You - 2 days to go

Jeszcze 2 dni do premiery teledysku :D
Wytrzymacie te 2 dni ?


______________________________________________________________

Takie małe info dotyczące bloga :)

Prawdopodobnie zostanie usunięta zakładka " My Drawings ", ponieważ niektóre osoby osądzają mnie iż nie malowałam tych rysunków sama albo poprostu usunę te rysunki bo nie wiem jakim cudem mam im udowodnić to, chyba jedynie wysłać im to pocztą bo nie chce się z tymi osobami kłócić. 

Wciaż jest zakładka " Drawing Directioners " jeżeli ktoś z was rysuje, maluje cokolwiek, ma poprostu jakiś swój rysunek przedstawiający chłopaków lub ich logo, śmiało możecie wysyłać to na e-mail : one_direction1@tlen.pl !
Jeżeli chcecie coś wysłać to napiszcie, żebym wiedziała jak się nazywacie i jak mam podpisać możecie napisać co chcecie ksywke / imie / twitter'a !


Pamiętajcie ja zawsze szanuje wasze zdanie !

Jeżeli macie jakieś pytania pytajcie w komentarzach albo poprzez e-mail czy poprostu na twitter'ze, które są podane po prawej stronie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz