piątek, 31 stycznia 2014

Midnight Memories


2 komentarze:

  1. KOCHAM TO! :3 Mam do cb pytanie : Czy też uważasz, że kiedyś chłopcy byli uroczy a teraz tacy bardziej badboy 'e? :( Ja nie sądziłam, ale kol mi powiedziała, że te pioesenki i wg i teraz są tacy dorośli i źli (już nie niegrzeczni) i wolą starsze i nigdy nie zakochają się we mnie. Znasz min. wiek dziewczyny, z którą by się umówili? Którzy mają dziewczyny? Czy Niall odkąd powstał zespół miał dziewczyną? Umówił by się z 18 latką? A 15? A 13? :) Ok, pewnie nie znasz na wszystkie pyt odp ale zadaję je bo kocham ich i ciebie! :3 <3 KOCHAM TEN BLOG TO MOJE "POŁĄCZNIE" MIĘDZY MOIM A ICH ŚWIATEM <3<3<3<333 Kocham cię! :* Powdzenia i sukcesów życzę. :) :3 A i którzy są już zaręczeni? Tylko Zayn? :* Papa :*:*:* Codziennie wchodzę i poluję na nowe posty, mam nadzieję że będę twoją ... motywacją do dodawania postów! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Chłopcy dalej są uroczy ale czasem też im się zdarza być badboy'ami nie uważam, że aż tak się zmienili.
    Piosenki hm... w niektórych tak są dorośli np. w Little Things ale w niektórych mają milion odpałów na sekundę :D ale są młodzi mają po 20 lat i więcej więc nie wolno im tego zabronić :)
    To co oni wolą to nie wiadomo, zawsze było że Harry woli starsze bo chodził z Caroline Flack, która była starsza od niego ale to tylko od tak było ale na pewno woli też młodsze ale to już jest typowe jak każdy facet heh :P
    Gdzieś to było na blogu już umnie ten wiek ale nie pamiętam ale prawdopodobnie Niall, Liam, Harry – 14, Zayn – 16, Louis – 17 ale pamiętaj to tylko takie pogłoski a tak na prawdę nie wiadomo w jakim wieku dziewczyną by się umówili.
    Liam, Zayn i Louis na pewno mają dziewczyny.
    Niall nie miał dziewczyny odkąd są zespołem.
    Na pewno by się umówili z jakąś 18 ale czy 15 i 13 to nie wiem niestety.
    No właśnie nie znam na wszystkie twoje pytania ale mogę się tylko domyślać co nie co o chłopakach :)
    Tak tak tylko Zayn jest zaręczony

    Ciesze się, że mój blog Ci się jakoś podoba :) Dziękuje dziękuję :) no chyba będziesz taką mini motywacją :) ale największą raczej chłopcy

    OdpowiedzUsuń