poniedziałek, 4 listopada 2013

Fakty part 54

Zanim będą fakty :)

Wiem, że coraz mniej czasu spędzam na blogu ale jestem w 3 klasie technikum co już powtarzałam miliony razy i nie potrafię ogarnąć tego wszystkiego za rok matura a ja mam multum pracy i dodatkowo doszło mi szukanie i załatwianie praktyk.
Staram się dodawać tu jak tylko mogę ale po prostu nie mam czasu :c
Rozważam decyzję nad zawieszeniem lub całkowitym usunięciem tego bloga :(

Fakty będą pojawiać się sporadycznie jeżeli znajdę coś co się nie powtarza :)
Wiem, że ten blog powoli się sypie ...



Przepraszam was 

Czas na fakty !!! 

1841. Ulubioną serią książek Zayn'a jest "Harry Potter".
1842. Wybierz swoją ścieżkę ostrożnie, ponieważ przyszłość jest niepewna, ale to sprawia, że życie jest ekscytujące, prawda? - Zayn
1843. Najdalsza podróż zaczyna się od pierwszego kroku - Zayn
1844. Nie ważne jak ciężkie jest życie, nie trać nadziei. - Zayn
1845. Gdy Zayn się koncentruje - wystawia język.
1846. Żyj swoimi snami i nigdy się nie budź - Liam
1847. Liam: Myślę że jest tak - są ludzie którzy dużo zarabiają praktycznie za nie robienie nic, no wiesz, pojawią się w jakimś reality show, albo dostają kasę za kilka godzin pracy w postaci kupowania i sprzedawania akcji. Ale to co my zarabiamy, zarabiamy na robieniu obrzydliwie dużo. Pracujemy na okrągło.
1848. Liam lubi jeść pizzę jako późną, wieczorną przekąskę.
1849. Najsilniejsi ludzie to nie zawsze ci którzy wygrywają, ale ci którzy nie poddają się gdy przegrają - Liam.
1850. Liam nie lubi całować dziewczyn które mają na ustach dużo błyszczyka.
1851. Mieć innych ludzi z tobą jest bardzo miłe i robi wszystko dużo fajniejszym. - Louis
1852. Louis'a męczy pytanie o to czy chłopcy naprawdę się przyjaźnią, bo sądzi że nie są na tyle dobrymi aktorami żeby udawać swoją przyjaźń przed kamerami.
1853. Louis w święta Bożego Narodzenia wysłał tort/ciasto do szpitala dziecięcego Bluebell Wood.
1854. Louis: Wszystkie nasze kroki taneczne nawiązują do naszych mam.. Reporter: W jakim sensie? Louis: W seksualny sposób...
1855.W rodzinnym domu Louisa, na ścianach wisi parę nagród chłopaków.
1856. Harry wybiegł kiedyś na boisko podczas meczu i zaczął tańczyć.
1857. Jeśli już masz wpaść w tarapaty za to że kogoś uderzyłeś, możesz uderzyć go bardzo mocno - Harry.
1858. Harry nie lubi gdy dziewczyny skarżą się na swoją wagę.
1859. Harry mówi że jego włosy są dwubiegunowe bo raz są kręcone a raz bardziej proste.
1860. Harry *do reporterki*: Wiesz co zawsze jest miłe? To że jest tak wiele miłych wiadomości od fanów które możesz przeczytać. Na przykład na twitterze, ludzie pytają o follow back ale teraz znajdą się też wiadomość typu "Cześć, jak minął ci dzień?" na które mogę odpisać "Mój dzień był uroczy,  jak twój?".
1861. Zawsze pakuję za mało bokserek. Muszę je potem myć samodzielnie w pralni - Niall.
1862. Niall lubi tatuaż Zayna przedstawiający bumboxa.
1863. Niall chciałby mieć psa, ale boi się że nie będzie miał się nim kto zająć gdy będzie zajęty.
1864. Niall ma swoją bardzo delikatną stronę. Jego mama nauczyła go piec - robi świetne babeczki - Bobby Horan.
1865. Niall czasem zastanawia się czy ktoś myśli o nim przed snem.


Przepraszam was jeżeli jakieś fakty się powtarzają ale nie jestem w stanie pamiętać wszystkich ponad 1800 faktów staram się żeby się nie powtarzały ale to jest ciężkie a ja niestety nie jestem Bogiem żeby wszystkiego wiedzieć.
Przepraszam ale staram się jak mogę !!




Czas na imagina !!

Chciałam wam przypomnieć, że imaginy nie są moje lecz innych osób dlatego daję fragment imaginu i czytaj dalej ;)
Miłego czytania 

Jesteś z Harry'm już 2 lata.Łączy was ogromna miłość.Wiesz,że teraz nie mogłabyś funkcjonować bez niego.On jest dla ciebie  ... >> czytaj dalej <<

6 komentarzy:

  1. Hejjj :D w pełni cię rozumiem w sensie nauki ;) też mam zawalone wszystko i na nic nie mam czasu :( mam nadzieję że nie usuniesz bloga ;_____; niech będą te notatki nawet rzadziej, ja ci wybaczę :D ale niech w ogóle będą... <3333 wiem, że się starasz i baaaaaaardzo to doceniam ;))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hey :)
      Postaram się nie usuwać bloga ale jeżeli nie dam rady go prowadzić to zastanowię się czy nie przekazać komuś go ;)
      Dziękuje za wszystkie słowa :*

      Usuń
  2. Nie zawieszaj bloga. Ja już tak zrobiłam i popełniłam wielki błąd. Może kojarzysz http://vas-happenin-one-direction.blogspot.com/? Nawet jak nie, to wiedz, że zawieszanie czy usunięcie to naprawdę nieodwracalna sprawa. (no z usunięciem to na pewno sama ogarnęłaś xd)
    W ogóle to mam do Ciebie zapytanie. Może chciałabyś podjąć pewną współpracę z moim blogiem (reaktywowanym)? Szczegóły mogłabym napisać Ci drogą mailową. Napisz do mnie na vashappeninblogspot@gmail.com albo na twitterze - @one_vas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kojarzę Twój blog :)
      Heh no na blogspot jeszcze idzie wrócić po 90 dniach chyba O.o

      Usuń
  3. 1865, Ja zawsze myślę o nim przed snem zresztą tak jak o reszcie <3

    OdpowiedzUsuń