środa, 24 lipca 2013

Trzecia rocznica One Direction

Wczoraj [23.07.2013] odbyła się trzecia rocznica połączenia chłopaków w zespół One Direction dokładnie 20.22 [czas UK]

Chłopacy podziękowali za te 3 lata na swoich twitter'ach 
Zayn podziękował z twitter'a Louis'a bo zapomniał hasła do swojego konta na twitter'ze


Tłumaczenie:
"Już trzy lata! Jak ten czas szybko płynie! Uwielbiam każdą minutę tych trzech lat! Dziękuje Wam za to, że jesteście najlepszymi fanami, kocham każdego z Was!"

Tłumaczenie:
"Wow, dziś już trzy lata. Naprawdę jest to trudne do ogarnięcia. Cóż za niesamowity świat z wszystkimi niesamowitymi ludźmi, którzy nas stworzyli. Dziękuję." 


Tłumaczenie:
"3 lata.. Szczerze mówiąc, nie mogę w to uwierzyć. Dziękuję bardzo za wszystko, jesteśmy szczęściarzami, że was mamy. Sprawiacie, że to staje się coraz większą przyjemnością." :

Tłumaczenie:
"Pomyśleć, za godzinę będziemy już 3 lata razem! Dziękuje Wam kochani! 3 najlepsze lata! Wszystko dzięki Wam!"

Tłumamczenie:
"@zaynmalik przepraszam, ale zapomniałem hasła na swoje konto i po prostu chciałem wam podziękować za te niesamowite trzy lata. Kocham wszystkich naszych fanów! Zayn ;) xx"

___________________________________________


No i wyobrazić sobie teraz, że to było aż 3 lata temu a zdaje się choćby to bylo wczoraj :)
Byli zwykłymi chłopakami teraz są zwykłymi chłopakami, którzy podbijają cały świat i mają miliony fanek :)

Gdzieś przeczytałam świetne słowa 
"Zespół, który przegrał X-Factor, ale wygrał świat..."



__________________________________________

Przepraszam was, że nic nie dodałam do tej pory przez dwa dni prawie ale mój internet padł i nie miałam jak coś dodać a tak chciałam wczoraj dodać na rocznice ale klapa :c

Przepraszam jeżeli coś źle przetłumaczyłam ale nie potrafie perfekcyjnie tłumaczyć 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz