sobota, 8 czerwca 2013

Ceny perfum Our Moment

W ostatniej notatce zapomniałam napisać ile będą kosztować te perfumy. 
Jak narazie koszty w funtach i dolarach bo nie wiadomo jakie ceny będą w Polsce.

Perfumy pojawią się  25 sierpnia w domu towarowym Harrods lecz w innych krajach będzie można je dopiero kupić od 9 września 

Ceny i mililitry :

30 ml za £21/$35 
50 ml za £29/$45
100 ml za £39/$55

Perfumy mają własną stronę internetową gdzie można zamówić perfumy czy też zobaczyć jak buteleczka perfum wygląda w całej okazałości czyli animacja 360°



__________________________________________

Przepraszam was ale na dziś tylko uzupełnienie do poprzedniej notatki o perfumach!

Niestety nie mam czasu zbytnio jeszcze dzisiaj miałam dni miasta i moja szkoła brała w tym udział tak samo jak w paradzie gdzie reprezentowały się wszystkie szkoły ale oczywiście moja klasa musiała reprezentować całą szkołe -.-" 
Jeszcze zaniedługo zaczne badania do szpitala to kompletnie nie będe miała czasu.

Tak zdaję sobie sprawę, że coraz bardziej zaniedbuje bloga ;(

4 komentarze:

  1. Kiedy bedą w Polsce.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem ale mają na całym świecie wyjść 9 września więc licze, że Polska też tam się znajdzie a natomiast 25 sierpnia pojawi się w Wielkiej Brytanii :)

      Usuń
  2. Nie zaniedbujesz <333 to ja zaniedbuje komentowanie :(((((( wybacz miiii....jestem złaaaaa :-(:-(:-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaniedbuje zaniedbuje!
      Coś ty nie zaniedbujesz skarbie przecież każdy komentuje kiedy chce i gdzie chce ;P

      Usuń